Sponsoren

Wir bedanken uns bei den Sponsoren der Bewegtbild-Konferenz für ihre Unterstützung.

FreeWheel

FreeWheel, a Comcast Company, is the industry’s most complete advertising management solution. Purpose built for the New TV ecosystem, we enable our collective client base across all key industry segments to manage and monetize their premium video inventory in the brand safe ways they require. Our leading technology, unmatched service and guidance, and collaborative advocacy power the advertising businesses of the largest media and entertainment companies in the world.


Teads

Teads ist der Erfinder von Outstream Videowerbung und größter Video Werbemarktplatz der Welt. Publisher schaffen mit Teads brandneues Videoinventar, das über Teads Vertriebsteam, selbst oder programmatisch monetarisiert wird. Teads native Videowerbung umfasst eine Reihe von Formaten, die im Herzen des redaktionellen Inhalts von Webseiten platziert wird. Dadurch wurde der Markt für Videowerbung maßgeblich verändert. Es steht nun eine große Anzahl bislang unerschlossener Premium-Umfelder zur Verfügung.


Ooyala

Ooyala
delivers content that connects. A US-based subsidiary of global telecommunications and IT services company Telstra, Ooyala’s comprehensive suite of offerings includes one of the world’s largest premium video platforms, a leading ad serving and programmatic platform and media logistics solution. Built with superior analytics capabilities for advanced business intelligence and a strong commitment to customers’ success, Ooyala’s industry-leading end-to-end solutions help large-scale broadcasters, operators, media companies, enterprises and brands build more engaged and more profitable audiences, and monetize video and TV with personalized, interactive experiences across any screen.


Yieldlab
Über die Yieldlab AG: Die Hamburger Yieldlab AG ist der Spezialist für Premium Programmatic Advertising. Mit Yieldlab YRD (ausgesprochen ‚wired’), einer vollständig in Deutschland entwickelten Technologie für Yieldoptimierung und Programmatic Advertising, managen und monetarisieren führende europäische Medien-Unternehmen wie Axel Springer, Ad Audience, Bauer Media Group, Burda Forward Ad Group, G+J e|ms, SevenOne Media und United Internet Media ihr digitales Werbe-Inventar in Echtzeit.